Fröken Vanilla!

Fröken Vanilla är ett 33årigt yrväder med myror i brallan, häng med!!!

Återhämtning

Kategori: Allmänt

Håller på att återhämta mig mentalt efter missfallet. Fysiskt är det inga problem. Försöker att inte gå ner mig i det och blicka framåt och fylla min tid med träning och kost istället.
 Vet ju inte hur länge det tar till nästa gång och man måste ju leva under tiden.

Valde nämligen att inte teckna nytt gymkort när vårt gym konkade i augusti. Mycket för att jag ev kunde bli gravid. Men det är bara att inse att detta kan ta tid så jag orkar inte ha träningen pausad längre så nu kör jag. 
Startade idag med att lägga om kosten som jag brukade förut och byggt upp ett splittschema som funkar med de redskap jag har hemma (tänker inte köpa nytt kort nu även om jag föredrar att ha ett gym). Men behöver införskaffa bänk, skivstång och lite fler vikter sen klarar jag mig men håller tillgodo med detta nu.

Jag hårdstartade med ben! Lika bra att ta smärtan på en gång så är det över sen! Tror inte folk som inte tränat ordentlig styrketräning förstår vilken smärta det handlar om när folk klagar över träningsvärken efter ett ordentligt benpass😂 


Kommentarer

  • emmish säger:

    Ha en trevlig måndag

    börja dagen med att delta i min tävling=) ?

    2015-11-02 | 06:39:27
    Bloggadress: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här: