Fröken Vanilla!

Fröken Vanilla är ett 33årigt yrväder med myror i brallan, häng med!!!

Hej igen!

Kategori: Allmänt

Hej hej hallå bloggen!
Mitt enorma behov av att skriva yttrar sig i att jag startar små projekt där jag skriver och sen skrivs det på Facebook, sen skrivs det lite på forum och sen nu även i form av skolmaterial.
Jag är en dagdrömmande skrivande personlighet och jag behöver en blogg. Inte för att lägga ut mitt någotsånara semiavenssonliv till allmän beskådan utan jag behöver skriva och jag behöver posta det jag skriver klart. Det är lite som att skriva ett öppet brev till sig själv. Jag behöver bara göra det! 



Men jag kan inte nicha min blogg då jag inte kan specificera något intresse. Ibland tränar jag massor, ibland står jag i köket i någon månad och älskar matlagning, ibland är det inredning sen politik för att sedan bli en period där allt bara suger och man undrar vad meningen med livet är. Men så är det när man har pippilångstfumpsjukan! Felet är att jag alltid känner att jag måste nischa mig och när mina intressesvängningar gör sig påminda så känner jag att jag måste skriva det någon annanstans. 
Nu skiter jag i det. För om jag inte missminner mig så skulle detta vara en Vanilla-blogg och då är det så det är😊🤘🏻👊🏻


Kommentarer


Kommentera inlägget här: