Fröken Vanilla!

Fröken Vanilla är ett 33årigt yrväder med myror i brallan, häng med!!!

Hondjävulen from hell!

Kategori: Allmänt

Jag är ett monster, det började med en enorm irritation på andra människor i fredags och har bara eskalerat!
 Jag hör mig själv stå och skälla utan att jag riktigt reflekterat över varför jag blev arg, sen börjar jag skratta över hur bissar situationen är men då börjar Tomas lättat också skratta och då svartnar det igen och jag blir arg igen på att han tycker att jag är så överdrivet sur att det är skrattretande...
 Jag är irriterad på precis allt och alla. Nu är det bara nära och kära som fått sig en känga hittills som tur är.
 Eller, förutom en väääääldigt pedagogisk mamma framför mig i kassan på Ica som slöade ner hela jäkla kösystemet då hennes unge skulle säga vad varendaste matvara som skulle upp på bandet hette (de fastnade på att ungen inte fattade att gurkan var en squash)  där jag tillslut bara var tvungen att storma ut i en mindre scen mumlandes väl utvalda ord. 
Sen en tant från en hjälporganisation som råkade plinga vår dörr  precis när vi skulle äta nu i kväll (min nya favvoritsyselsättning btw...) hon var lite väl gåpåig i dörren och Tomas lite väl mjäkig så jag fixade det inte utan stormade upp med käften full med mat och fräste att vi äter faktiskt middag och drog igen dörren framför tanten med en smäll.. 
Så jag har förvandlas till en hondjävul och visste jag inte bättre så hade jag nästan trott att Tomas är lite rädd för mitt nya rara jag. Jag ska faktiskt inte hålla det emot honom, jag är nästan lite rädd för mitt nya rara jag...

LIVSFARLIG!👿💥💣


Kommentarer


Kommentera inlägget här: