Fröken Vanilla!

Fröken Vanilla är ett 33årigt yrväder med myror i brallan, häng med!!!

Deppiga!

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit och hälsat på min dementa mor. Det är alltid.väldigt energikrävande och en väldigt underlig upplevelse. Min varma fina mamma som ställde upp i vått och torrt! Kvar finns ett skal som ser ut som henne men en otroligt jobbig, förvirrad och krävande person har tagit över hennes kropp. 
Det är en underlig känsla att ens mamma lever men samtidigt på något sätt är död. Eller hur man ska beskriva det. Och att min mamma gick sta och blev dement vid 56åra ålder var väldigt oväntat. En kvinna mitt i livet liksom. Men nu är det som det är och jag har varit snäll dotter och hälsat på men det drenerar verkligen en på energi att vara där och ett filter av smolk täcker resten av dagen. 
Ny dag i morgon med nya tag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: