Fröken Vanilla!

Fröken Vanilla är ett 33årigt yrväder med myror i brallan, häng med!!!

Inte som jag tänkte

Kategori: Allmänt

Igår blev det inte riktigt som tänkt. Vaknade och trodde jag skulle ha en lång skön morgon i godan ro. Men fick massor av konstiga sms av systers och sedan ett sluddrigt telefonsamtal. 
Jag och min syster har båda migrän. Ingen vanlig migrän utan aurabågar, känselbortfall, synrubbningar och hela paketet. Vid ett fåtal tillfällen har vi även fått tillfällig afasi. Detta är sjukt läskigt då det ju även är ett symtom på stroke. 
Igår fick min syster det så jag åkte i ilfart hem till henne för att ev köra in henne till akuten. Detta behövdes inte ( vilket jag tyckte var ett väldigt vågat beslut av 1177...).
Men vi satt och pratade och tänkte på annat istället och red ut symtomen sas.  
Efter det blev det hem en liten vända för att sedan åka hem till min andra syster och planera ett litet projekt vi håller på med.
Sen raka spåret hem till min bästa killkompis för middag och där blev jag kvar till klockan 00:30. 
En rolig min jäktig dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: